Jag vet inte men plöstsligt känns det som om det är dags för liten att flytta in i bloggen lite mer. Han är i en superduperutveckligsfas  just nu och även om det resulterar i allt för lite sömn på nätterna så är det en otroligt underbar tid. En liten personlighet börjar ta form och det är så fascinerande att se hur olik den är hans storebror. Att vi lyckats skapa två fantastiska och unika individer (helt objektivt så klart hmm) är en känsla som tar en med storm och för var dag vi lär känna vår minsting lite till skattar jag mig själv som lyckligast på jorden.
 
tröja HM, leggings Gardner and The Gang, skor Kavat & Batikscarf som vi fått i present
 
 
 
 
 
 
andrea

Dom där leggingsen alltså, så jädra fina!! Tyckte jag anade lillen i likadana på instagram o undrar därför vad du anser om storlekarna? :) min pojk är snart 2 år och brukar ha 92/98 på byxor annars, han har inte jättelånga ben och är rätt smal, tror du största storleken (för det är väl 1-2år?) skulle passa honom? :) oftast när jag köper kläder köper jag storlek 2-3 år som brukar vara nånstans runt 98.

Förövrigt har du två jättefina pojkar, söta som bara den båda två :)

Svar: Hej! Tack vad snäll du e :) Alltså, jag älskar leggingsen! Lillen har ett par haremsbyxor i samma print men gråa (outfitbild kommer komma senare någon dag) och han har strl 1-2år och de är precis. I vanliga fall har han strl 104 typ och han är ganska lång så jag tror nog att de kommer passa din kille perfekt. Jag kan tycka att om haremsbyxorna blir lite korta senare så är ju inte det hela världen heller, coolt i sommar :) Lycka till!
Jennifer Benisty

yasmine modell mamma och fru

hoppas du haft en fin kväll
kram

Sara S

Visst är det fantastiskt! Mitt huvud sa mig att jag skulle älska nästa barn som mitt första men mitt hjärta tveka då kärleken till ens barn är så stor att man knappt kan greppa den. Trodde också att alla utvecklingssteg inte skulle bli fullt så intressanta med lillasyster men det är ju en fröjd att få följa. Lika mysigt och lite mer avslappnat. Ha en fin midsommar.

Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre!

Men så fint!
Tycker dina barn har så cool stil, absolut något att inspireras av och hit kikar jag in flera gånger i fortsättningen!

Svar: Tack vad kul att höra, välkommen! :)
Jennifer Benisty

Emõke

Härliga leggings :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress