En sneakpeak på gårdagens outfit så här innan middagen. I dag har både blogg.se krånglat + att vi hängt på stranden och njutit av vädret, ganska bra sammanträffande faktiskt. Hur har ni det? Fortfarande semester? Jag tycker att det är så dubbel nu när Augusti närmar sig. På ett sätt så sörjer jag redan sommaren kommer ta slut, på ett sätt pirrar det i magen inför säsongsbyte när det lider. Det är något speciellt med höst tycker jag, förändringarnas tid liksom.
 
topp Monki, byxor Zara
lady thirty

Snygg kombo!
Hos oss har inte semestern börjat, börjar i augusti så vi har det gottiga kvar :)
Jag håller med dig om känslan, det sitter väl i från när man gick i skolan och man skulle börja ett nytt läsår efter sommarlovet.
Jag älskar hösten och allt vad den innebär men jag kan gärna ha lite mer sommar innan den tar över :)
KRam!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress