Ni vet hur mycket jag älskar plaggen från Gardner & The Gang som jag har åt mina killar? Därför är jag extra glad över att nu få tävla ut ett par leggings eller haremsbyxor i valfri modell och storlek. Tävlingsregler;
 
Välj ett eller flera av följande alternativ:
- "Gilla" Gardner & The Gang på Facebook
- Instagramma en bild relaterad till G&G och lägg till @avenymamma samt @gandtheg som kommentar
- Twittra något relaterat till G&G och lägg till @avenymamma samt @gandtheg!
 
samt.... Tala om vilket plagg du helst av allt vill vinna i kommentarfältet. Lycka till fina ni!!
 
tävlingen avslutas Måndagen den 23/7 2012 och vinnaren meddelas kort därefter här på bloggen samt via mail
 
 
andrea

Åh vilken rolig tävling!! :) Jag blev helt såld på leggingsen din minsting har när jag först såg dom här i bloggen och skulle älska att ha ett par likadana till min lille som fyller två år om exakt 20 dagar :) jag gillar såklart på facebook!

Isa

Åhååå!! =) De vita Helmut harem står på My's önskelista! Det sa hon nämligen till mig häromdagen, som bara en 3-månaders kan! ;)

Veronica

Åh så kul, nu hoppas vi på en massa tur!!

Jag måste nog säga att jag har Helmut Legging White som favorit efter att ha sett din minsta med dem. Så otroligt fina (och fräcka). Min son blir 2 den 3e aug så vore ju en helt perfekt present att ge, han skulle bli så himla fin (och cool såklart) i dem!!

Håller tummarna för full!! Har gillat på facebook! :)

Emma S

Vill självklart vara med :-)
Gillar på facebook (Emma Sjöberg).
Skulle vilja vinna denna superhäftiga body http://www.gardnerandthegang.com/product/helmut-romper-grey

Diana

Har "instagrammat" och lagt till er i varsin kommentar! Jag har fastnat för deras byxor.. Alla är undebara, men jag tror nog att jag skulle vilja ha dom gråa harems byxorna med skallar på. Grymt coola till min lilla kille här hemma!

Kapten Bombus -Viktoria

Gillat på Facebook!
Jag själv går alltid runt i harembyxor så mitt val, om jag skulle ha turen att vinna, blir självklart;
Helmut Harem Pant White strl 6-9 mån!
Heja, heja!

Anonym

Jag har gillat på FB, delat på både twitter och instagram så jag är med :D

Om jag har turen att vinna, så önskar jag mig ett par leggings (de jag illustrerat på bilden) i strl 9-12 mån.

Nu ska jag hålla tummarna! /Maria

katrin.a

Ett par *Helmut Harem Pant Grey* till Rufus önskar vi oss! Det är så svårt att hitta fina mjukisplagg med stil till min pojk. Denna är en favorit!

Jill

Älskar de leggingsen som din minstingen har:)min minstingen är 2år om en månad och vi skulle bli super glada om vi fick ett par tills 2års kalaset:)gillar på fb.hälsningar Jill

Jill

Älskar de fina leggingsen som din minstingen har:)ett par sådana hade gjort mig och min minstingen glada !2år fyller han om en månad:)gillar på fb.hälsningar Jill

Jill

Har gillat på fb!!super fina leggingsen:)min minstingen fyller 2år om en månad och han skulle bli så fin i ett par.hösningar Jill

lady thirty

Alltså det var jag som tydligen var anonym... :) /Maria

Sara S

Gillar på FB och instagrammat under sassan80.

Vi tycker att Love skull legging pink (9-12 månader) är typ det coolaste som finns sen vi såg dem på en lite tjej för ett par månaders sen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress