28 juli 2012

PSSSSST!

ALLMÄNT

 
Som ni vet har jag varit lite dålig på uppdaterandet denna vecka men snart är resultatet av det som tagit min tid reso att presenteras. Premiär i morgon: Vintageonline.se kommer börja sälja även externa varumärken! Tanken är att ni ska kunna hitta nya uppstickare, unik och cool design och självklart kommer de nya vännerna vara noga utvalda och passa väl in hos oss. Under Söndagen får ni reda på vilket märke som är först ut men jag kan redan nu tala om att alla med små där hemma kommer inte bli besvikna.... stay tuned!
 
Jag är mycket glad och stolt över att detta är i hamn och jag hoppas ni kommer fortsätta kommentera, tipsa och dela med er av vad ni gillar och inte gillar här på bloggen. Ni är min inspiration!!
 
tiered but happy working mum
Ann-Charlotte

Spännande!!

lady thirty

Åh vad spännande - jättekul ju!

frikadellen

Jag provar att kommentera igen, för blogg.se bråkar med kommenteringsfunktionen. Nu såg jag vad det är och tycker att det är grymt kul! (tredje försöket att kommentera gillt?)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress