31 juli 2012

NEW IN

MODE KIDDO

 
I dag kom då så min syster aka pojkarnas moster och vi började dagen på Universeum och Hajarna, alltid lika uppskattat hos de små. Lagom till lunchtid lyckades jag med bedriften att söva båda min söner på en gång, för ANDRA dagen i rad. Förstår ni vilken lycka det här är? Ni som är tvåbarnsföräldrar vet. Vi hoppas på att det är en trend.
 
Hursom blev det då lite shopping för oss grownups, så mysigt och både jag och killarna fick lite fint hem. Tröjorna ovan finns hos Lindex "3 för 2" sortiment och rekommenderas verkligen. Jag köpte de lite oversized så att de kan matchas med leggings. En scarf på det så är looken gjord, snyggt och bekvämt!
 
tröjor, Lindex
Emma

Så snygga! Kan du inte visa hur du matchar dom? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress