28 juli 2012

MASTERS

INREDNING

 
 
Så vackra så det är svårt att slita ögonen. Det här med stolar, det börjar bli utveckla sig till en obsession och kanske skulle man kunna säga att stolen är småbarnsfamiljernas nya it-väskor. Och inte är jag bättre jag, jag erkänner.
 
Nu är jag sugen på loppis, får se om vi hittar någon i dag! Tips i Göteborgstrakten denna helg?
 
 
Sara S

Stämmer så bra, drömmer gärna om stolar, började dock redan på gymnasiet för mig. Suktandet har spridit sig till miniatyrstolar som jag sen drygt 5 år tillbaka nu också drömmer om. Helt onödiga men ack så fina ju.

http://www.vitra.com/en-us/home/products/miniatures-collection-1/gallery/

Gbgs bästa loppis finner du på slottskogsvallen, bakluckeloppis 10-15. Denna gången ska jag säga hej om jag ser dig :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress