1 juli 2012

GÅRDAGENS

OUTFITS

 
 
 
 
 
 
 
Under Juli månad har vi planerat så att min man är pappaledig på de fredagar som vi inte har semester. Det är galet hur mycket mer avslappnade och utvilad hela familjen är efter den här helgen jämnfört med "vanliga" helger. Att vara hemma hela familjen är lyx  och jag håller tummarna för att det någon gång blir bestämt att veckans ledighet ska bestå av tre dagar (minst), som min bror sa när jag berättade om min önskan: -De arbetsbefriade Lördagen så varför inte Fredagen?
 
linne Monki, jeans Gina Tricot, sandaler Marni for HM, Hatt Made in The Shade
Johanna

Så snyggt med hatt!!!

Johanna

Så snyggt med hatt!!!

Johanna

Så snyggt med hatt!!!

Linnea

Hej!
Min favorit är Lord Nelson Badlakan Square Frotté 70x140cm, då jag verkligen är i behov av ett par fina och sköna badlakan, men framför allt ett par stora! :)
Min mail: [email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress