.... Felicia! Hennes motivering löd så här;
 
Hej! Jag har inge barn än så jag har inga trötta småbarns ögon om morgonarna meen däremot så jobbar jag hela tiden så jag har trötta jobb ögon på morgonarna. Och solen ligger i ögonen exakt hela vägen fram till jobbet så det är omöjligt att gå utan solisar... I skrivande stund är jag på peace and love festivalen och kan säga att dom solisarna jag hade med mig inte är dom samma längre :/ så skulle behövas ett par nya favoriter att ha resten av sommaren! :) ps. Ääälllskar din blogg, och med risk att låta smörig men det är också den enda bloggen jag läser regelbundet.
 
Grattis & You Got Mail! Nya tävlingar är såklart på gång så håll utkik, om jag kunde skulle jag låta er alla vinna!
 
tack för Sunglassesshop.com för det fina samarbetet
 
 
 
 
 
 
Sara S

Kul att du har så mycket bra tävlingar (även fast just denna inte passade mig).

Liksom vinnaren så är jag också helt såld på din blogg och läser vart enda inlägg. Du är ortoligt bra på att svara på kommentarer och snappa upp när man vill ha tips eller undrar något. Därför kommer här ett önskemål som du kan lägga i högen "inläggsförlag", Avenymamma-the story. Hade varit jättekul att höra hela bloggens historia. Från start till idag, vad har varit din motivation, hur har den förändrats, vad har du velat förmedla, hade varit kul att höra om din statistik och samarbeten (som en blogglös (ja, min blogg är för att kunna kommentera) inte har någon aning om hur det funkar). Trevlig helg.

Svar: Hej Sara! Vad kul att höra. Jag uppskattar verkligen alla dina (och de andras också såklart) kommentarer, det är det som är så kul med att driva en blogg! Jag ska absolut fila på ett Avenymamma-The Story, bra idé! ;) //J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress