Vi föll till föga och köpte en sån där hiskeligt färgglad spelande sak till liten i julklapp.
Den ska tydligen både stimulera och lugna (?) men jag vettesjutton. På morgonen är det när han ser sin mor som han ler som störst och alla stjärnor och moln är som glömda. Jag själv pyser av kärlek och suger in varje tillfälle av glittriga ögon och önskar, om än utan större förhoppning, att jag alltid kommer vara det vackraste han vet.

I dag planerar vi att skrutta runt hemma tills det är dags att hämta lillen på förskolan. Tjing!

sa jag att den spelar sin melodi i ljudnivå alldeles-för-hög, inte konstigt att liten till och med föredrar min trallande

lady thirty

våran lilleman (nu 2 månader gammal!)fick också en färggrann sängmobil (är inte heller så mycket för färgstarka saker...) han ligger och "pratar" med figurerna och verkar väldigt nöjd, men som du skriver så är det ju när han ser sin mamma som han ler som allra bredast och "pratar" allra mest :)

andrea

Min lillkille fick min gamla mobil med pastelliga kaniner på, särskilt vacker var den inte, men han älskade den! Den spelade dock inte musik, men jag tycker att nästan alla leksaker spelar alldeles för högt, särskilt leksaker till dom allra minsta, varför!?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress