26 januari 2012

TONIGHTS DO

ALLMÄNT





Mina killar växer så det knakar och jag ägnar denna kväll till att rensa lite i garderoberna.
Många plagg är superfina och knappt använda så jag tänkte sammanställa en liten bloppis till helgen så kan ni som väntar smått fynda lite, va sägs? Planerar inga fler barn än på ett tag (hej sovmorgon tids nog!) och det är synd om så mycket fint blir liggande!

I morgon är det fredag- jippi!

rensar även min egen walk-in så det blir inte bara barnkläder
andrea

Åh vad roligt! Det är en bloppis jag verkligen ser fram emot! :)

Diana

Oow! Väntar med spänning!

Linda

Wihoo!

Anonym

kan du inte ta kort på din walk-in?

Frida R

Det låter toppen! Jag tycker om din stil på barnkläder, enkla och stilrena men funktionella. Har gått över tiden med 8 dagar nu väntar som en galning efter min lilla kille. Så lite tröstshopping känns som ett bra tidsfördriv.

Livet med tre

Låter som något för mig.. har insett att jag visst inte sparat så mycket bebiskläder som jag trodde. Behöver alltså m a s s o r.



Kram!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress