En bokhylla är bästa sättet att förvara det mesta samt att det inbjuder till lite värme i rummet. Vi (läs: min man)har platsbyggt våran och nu jobbar vi på att fylla den helt, några flyttlådor till och lite donationer från nära och kära så borde det vara gjort snart. Like!

kommer kulturismen (finns detta ord) på köpet om man innehar en boksamling?
stella

men ÅH vad tjusigt!

tror den kan komma på köpet om man öppnar böckerna som finns i hyllorna då och då! :)

andrea

Nu insåg jag precis varför vår bokhylla mest ser rörig ut, sortera böckerna efter färg måste man ju göra för att få det sådär snyggt som ni har det!

Nellie

Smart idé att ha skor i bokhyllan sådär =D

Lite roligt!!

Www.alexandrastyle.se

Wow wow wow, ursnygg bokhylla och ursnyggt inredd!



Www.alexandrastyle.se

Kajsa

Jag älskar proppfyllda bokhyllor, så himla snyggt. Dock är min så full att jag behöver en ny.

Helena - barnvakt på Lidingö

sjysst samling :)

Dirty Blonde

Wow! Du är verkligen duktig, det ser man på en gång i din blogg :) Och både gulligt och smart skrivet, lätt att läsa! Verkar som att vi har lite gemensamt, kolla jättegärna in min blogg, skulle vara roligt att se vad du tycker :D Lycka till med allt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress