29 januari 2012

THANKS!

ALLMÄNT



Vad kul att bloppisen blev så lyckad!
I morgon skickar jag era paket och så ska jag se om jag har lite mer att lägga upp till försäljning. Känns så bra att rensa ur inför våren samtidigt som plaggen kommer till användning igen. Appråpå recykling vill jag tipsa om en Freecycle kommer äga rum nästa helg. Konceptet går ut på att det är som en vanlig loppis men allt är gratis, man väljer själv om man vill ta med sig något eller om man bara vill ta med sig något hem- själv har jag redan fyllt en låda med sådant som ska få ny ägare om vi hinner dit.

När: Lördagen den 4/2 kl 11-13.30 (inlämning 10-13)
Var: Axelhuset (biblioteket), Axel Dahlströms torg
Pris: Gratis!

Nu- Nattinatti!!

babyjoggers, nu med en ny liten ägare

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress