15 januari 2012

NEW IN

ALLMÄNT







Jag var ute lite sent i år med att införskaffa mig en almenacka så för första året på typ tio blev det ingen Ordning & Reda. Tycker dock att denna är minst lika fin, like!

I dag tog vi sovmorgon, pojkarna också som tur va, för det blev lite sent igår. Vi får se vad dagen kommer bjuda på...

kalender, GRANIT
Kristin

Hej Jennifer! Tycker du är grym och har därför gett dig en utmärkelse på min blogg!



Hoppas du får en härlig söndag!



Kram Kristin

Kristin

Klart du får! Och tack för fina ord!



Kram

lejnox

Jag brukar också alltid ha en från Ordning & Reda, i svart skinn. Även jag testade Granits almanacka ett år men kände mig inte alls nöjd med den. Lite fånigt kan tyckas men den ska ju vara med en hela året :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress