Kan inte riktigt släppa COS-rean
, dessa är mina favoriter men känner mig lite osäker på deras storlekar. Tycker passformen brukar vara si och så på damkläderna, har ni någon erfarenhet av dessa?

pics; cosstores.com
Karin

hej! Jag beställde hem den översta koftan i strl S. Den var jättefin, men väldigt tjock eller vad man ska säga. Det var mycket tyg under armarna och ja, kankse en aning bylsig, så gick inte ha jacka över för man såg ut som en köttbulle. Tyvärr åkte den tillbaka!!

Maria J

Jag tycker att COS rent generellt är lite stora i storlekarna och ju "större" plagg desto större i storlek. Jag har provat den längst ner och skulle definitivt ta en mindre storlek.

Mamma M

Fick precis hem ett paket, brukar ha 36/38. Beställde 38 för att vara på den säkra sidan, och bägge tröjorna var stora.Funkar nog ändå, men bra att veta till nästa gång!

Christine&Paris

Ja jag håller med. Det påminner mig om att jag vill kolla in deras rea ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress