Så äntligen har Mini Rodini haft premiär med sin nya kollektion. Först ut med försäljning av plaggen är Oiidesign barnkläder och jag blir väldigt inspirerad inför vår första solsemester (som en familj på 4) i Maj. Kollektionen har djungelinfluenser och jag tycker verkligen de lyckats med konsten att göra lekfulla plagg för barn utan att vara barnsliga, precis i min smak som ni vet. Se hela kollektionen här!

pics; oiidesign.se

Jessica

Underbara bilder, vilken härlig styling de fått till. =)

Lena

Åh, jag skulle kunna tänka mig allt till mina barn!

andrea

Jag blir alltid helt till mig när Mini Rodini släpper nytt, jag fullkomligt älskar deras kläder! Pico-jackan är en storfavorit som jag gärna hade velat ha i vuxenstorlek, men än så länge får jag nöja mig med att lillen har en marinblå vinterjacka och en grön vårjacka i den modellen. Helt fantastiska jackor, faktiskt!

Avenymamma

SVAR: Ja, visst är de fina. Jag blev också pirrig av all inspiration!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress