20 januari 2012

DAGENS

OUTFITS







Ny ullkofta fyndad på Zaras rea för 129 pix, det kallar jag bra. Vi har varit på picknick i morgonkylan och nu sover barnen och pappan i huset är hemma på lunch, mys!

cardigan Zara, scarf Vintageonline.se
Anna-Karin

Vilken härlig rea, tog en kik själv och hittade såklart alldeles för mycket fint! Hur skulle du säga att storlekarna är, har upplevt att vissa plagg är normala i storleken medan andra väldigt små! Jag jag bor så jag måste beställa om jag ska köpa något :)

Avenymamma

SVAR: Hej! Jag skulle säga att jag håller med dig, ganska normala men i bland lite små. Jag brukar bara gilla deras lite oversizade plagg/lös passform pga detta faktiskt. Lycka till!

Anna-Karin

Tack för svar :) Klickade hem 4 st tröjor och hoppas de passar :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress