Nu så, jag tänker så här.
För att det lättast ska gå och anordna och samordna med dagar och tider osv så kan väl alla ni som vill och kan träffas för en mamma-på-stan-fika kommentera det här inlägget och uppge er mailadress. Sen sätter jag ihop en liten mailgrupp där ni får reda på plats, beroende på hur många vi blir. Dagen jag har tänkt mig är Onsdagen den 1/2 runt 11-tiden (obs! tiden är flytande då jag vet hur det är att passa tider när man har en liten).

Jag planerar ingen speciell dagordning utan vill bara dricka latte med likasinnade (läs: som förstår om liten bestämmer sig för att fikavägra eller fylla en blöja just då), jag hoppas ni hänger på!!? 

lillen och jag på vårt favoritfik
Matilda

Jag hade mer än gärna fikat med dej men jag jag tyvärr på andra sidan sverige..



Men jag bara måste säga att din stora lilla kille är väldigt söt!

Therese

Jättesöt liten kille du har!!!

Johanna

Kan du inte ha en i Sthlm också? :-)

Sophie

Kul initiativ! Synd bara att man bor i Stockholm...

Anonym

Nej, så synd att jag jobbar just då! Jag hoppas det kommer fler tillfällen att få träffa er alla! Kramar

Veronica, Mamma till Leo ♥

Gud så fin han är lillen!

Alexandra

Åh va roligt! Följer gärna med :)

katrin.a

Fina ni är!! :)

Skulle också jättegärna hänga på med min lille kille, men gärna i Sthlm nån gång..

lejnox

Jag vill gärna hänga på!

Sara S

Kul initiativ Avenymamman! Vi hänger gärna på (trots att det känns lite läskigt). Det är inte "bloggfika", dvs för personer med egen blogg, bara?

Lansen

Ha en supertrevlig mammapåstanfika. Mormor cravear bilder. ❤❤❤

lady thirty

så söt stora lillkillen är!

jag hade gärna hakat på, men bor lite långt ifrån...

Ellinor

Vi hänger gärna på!!!

Frida R

Jag hänger gärna med längre fram, om det blir fler tillfällen. Just nu väntar jag på att liten i magen skall titta ut. Han skulle kommit i torsdags, men är inte så punktlig av sig.

Helena

Vi hakar gärna på!

Mimi

Vad kul (och nervöst...)!

Jag vill gärna mama-fika ;) Om lillen går med på´t och vi är i fas dvs...

Mille

Men vah, det där vackra lilla ansiktet är ju inte ofta man får se! Hur fin som helst lillkillen! Modellbebis skulle jag vilja säga:) hade hänkat om jag inte bodde åt helvete.. Spanien rättare sagt

Frida

Vad fina ni är! :)

Anna Dahlman

Vad roligt!

Anna

Vad roligt! Jag vill gärna hänga med!

Lena S

Skulle också hakat på med min minsta, men, det är som för många andra, att vi bor fööör långt bort. Men jag hoppas ni får det riktigt trevligt!

Dirisen

Vad roligt! Jag hänger gärna med! Hoppas bara att allt går bra med förskolan, ska börja skola in min stora kille på tisdag.

Johanna E

Ååå så mysigt! Vi kommer absolut!!!

Många kramar J och S

Avenymamma

SVAR: Gud, va kul att vi blir så många! Jag mailar er snart om plats... och självklart får man komma med även om man inte har en blogg! Skulle vara jättekul att ha en träff i Stockholm också om det kommer något tillfälle, vi får se :)

Alex

Jag vill om jag kan hemskt gärna hänga på med min plutt! Hoppas att jag inte är för sent ute.

Livet med tre

Alltså gud vilken söt liten kille du har!

Underbar :-)

Nu går jag bara i väntan än så länge och de andra 3 är lite för stora för såna här träffar men annars hade jag gärna hängt på.

Alltid kul att träffa likasinnade ;-)

Kram!!

Therese

Åhhh herregud vad söt han ääääär ! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress