Magdalena Graaf, föredetta sångerska och modell i det avklädda formatet
, och i dag driver hon en av de mammabloggar jag slumpartat ramlat över och sedan mycket oväntat fastnat hos. I bland blir jag stressad över hur ärlig hon är i sitt skrivande, i bland chockas jag. Men det är precis det jag gillar, rakt in i verkligheten liksom, pang på. Det är inlägget tillägnar jag henne som tack för den här bekännelsen, så skönt att veta att man inte är ensam!

trots resten känner jag mig fin i min julklappstischa, färgen är härlig och så skönt att skrota runt i modell oversize, kommer från AA och finns här.

Elin

Måste fråga vart du köpt ditt halsband?

När jag fick min lilla (ett år sen nu) skulle jag få välja ut ett fint halssmycke som jag skulle få som en slags "tack för att du gav mig en sån fin son gåva". Har ännu inte hittat något, men ditt hjärta gillar jag.

Ha en skön lördag

Elin

Avenymamma

SVAR: Tack, det är min morgongåva och kommer från Thomas Sabo! Passar ju perfekt även som "bebbe-gåva" :)

Livet med tre

Ha ha ha .. Magdalena Graaf är Uuuuuunderbart ärlig.. att hon är en väldigt offentlig person gör det hela bara ännu härligare , att hon vågar! Har du förresten inte läst hennes bok.. så gör det. Jag beundrar henne efter jag läst den.. Stark OCH ärlig.



Kram!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress