6 februari 2012

FOR SALE AT TRADERA

ALLMÄNT



Appråpå Bloppisar så hann jag lägga ut en traderaannons
innan jag kom på att jag skulle använda mig av bloggen till försäljning i stället. Det är en superfin Lundmyrjacka och auktionen går ut nu på Torsdag, kolla in här och sök på Lundmyr baseball.

Vi använde jackan på lillen i vagnen under hans första vår när han fortfarande satt inbäddad i åkpåse, det blev liksom lagom varmt (och han såg ganska cool ut också törs jag säga)!

lillens jacka vill få en nya ägare


REA Image Banner 468 x 60
smultris

Jag funderar lite på din annons på tradera, där har du skrivit att jackan är oanvänd men tvättad en gång pga felköp i storlek. Men här skriver du att jackan användes under våren.

Och varför tvättade du jackan om den var oanvänd och felköpt i storlek?



Lite nyfiken då jag var intresserad av att buda på den.

Avenymamma

SVAR: Jag brukar alltid tvätta barnens kläder innan de använder dem och när jag köpte jackan gick det av bara farten innan vi hunnit prova den. Vi köpte en annan storlek när vi upptäckte den var fel och därför har jackan jag säljer inte använts men ändå så har vi ju lillen använt en likadan. Pjuu, lång förklaring! :) Lycka till i budgivningen!

smultris

Ahhh, då är jag med och då lät det plötsligt lite vettigare :D



Tack ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress