I dag har lillen och jag varit i väg på en lördagsutflykt.
Mycket i vardagen går av bara farten; rutiner som ska följas, munnar som ska mättas och punkter som ska prickas av för att få dagen att gå ihop med två små. I dag när jag såg min förstfödda modigt klättra upp på studsmattan, låta sig spännas fast för att sedan slänga en blick över axeln och mot sin tveksamma mor fira av det stoltaste leendet så insåg jag hur stor han blivit. Och just när jag trodde att jag inte kunde älska honom mer så älskar jag honom, ja just det, ännu mer.

lördagsskoj på FT och fika med Ballerina fylld Cookie- mums!
J

Gotta love FT- verkligen stort att våga sig på den där mojängen! Vi har varit på Plantagen och köpt jord, kändes inte lika inspirerande...

Ann-Charlotte

Åh dom kakorna är så himla goda :) Ha en fortsatt trevlig helg!

andrea

Vad modig han är! Jag måste stanna upp ibland för att inse att min lilla bebis inte är en bebis längre, dom växer ju så fort och det gör även kärleken! :) jag tycker att du skriver så fint jämt när du beskriver dina pojkar och det är ju så sant också! Hoppas ni har en trevlig kväll!

Elin

Åh nu fällde jag en tår =) så sant som det är sagt, man älskar de små mer och mer hela tiden!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress