22 februari 2012

THE LOOK: BODYCON MIDI

MODE



Den här looken tycker jag är grymt schysst.
 Blir sugen på att klicka hem, Asos har dessutom 20% rea på denna just nu. What do you think? Nu kickstartar vi denna morgon med lite latte tycker jag, kram på er!

Psst! Bodycons passar extra bra på dig som har lite kurvor så skräms inte av att de är tighta, känns det obekvämt till en början så släng en långkofta över för en cool lager-på-lager look!

klänning, Asos
Emma

Vill bara ge sig en eloge! Vi har inte samma kroppstyp du och jag men jag älskar din stil. När du skriver så här känns det så himla bra, heja alla kvinnors kroppar lixom! Bästa bloggen! Work with what you've got. Kram!

Avenymamma

SVAR: TACK! PRECIS så ville jag att någon skulle känna för det är ju precis så det är, vi är ALLA fina. Kram kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress