För att det är Alla hjärtans samt för att fira att Vintageonline har startat sin säsongsutförsäljning i dag så annordnar vi en tävling för er.
Allt ni behöver göra för att vinna är att gå in och "gilla" Vintageonline på Facebook samt lämna en liten hälsning här nere i kommentarsfältet där ni svarar på frågan: Hur många färger kommer Pälsväst Rock i?

I morgon vid lunch drar jag en vinnare som då får välja mellan en Leo Scarf eller en Skull Scarf! Lycka till fina ni!

tävlingen pågår tom Onsdagen den 15/2 2012 kl 12.00 och vinnaren meddelas kort därefter här på bloggen samt via mail
Emmy

"Pälsväst Rock" kommer i två färger. Tack för en bra blogg!

Ellens tankar om mode

Har gillat dem! Svaret pa fragan är 2st. Hoppas jag far vara med fastän jag bor i Tyskland?! kram!

Diana

Kul med tävling! Pälsväst Rock finns i två olika färger, natur och svart! Självklart gillar jag även på facebook! ;)

stella

jag har gillat på fb och pälsvästen rock kommer i två färger, natur och svart!

lady thirty

gillar gör jag redan på fb :)

jag vill gärna vara med i den här tävlingen och mitt svar är: 2



nu ska jag hålla tummarna och du, hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!

Moa G

Pälsvästen rock finns i två olika färger. Du har dom bästa tävlingarna by the way, skulle hjärtans gärna vinna en scull scarf!



Allt gott! /Moa

Jessica

Hej! Pälsvästen kommer i två färger: Natur och svart.

Ha en toppen alla hjärtans dag!

Kram

Ann-Charlotte

Jag gillar på FB och västen går att få i svart och Naturmelerad. Hoppas på en skull scarf som är såååå snygg. Ha en bra alla hjärtans dag! Kram

lena

Jag gillar på facebook så jag är med och tävlar =) Västen finns i natur och i svart!

Veronica, Mamma till Leo ♥

Åh. jag är jätte gärna med och tävlar om detta!

Rocken kommer i 2 färger :)



Jag skulle välja Leo scarf, just för att den är så snygg plus att min lilla pojke heter Leo :)

Elin

Vad roligt med en tävling idag :) pälsvästen kommer i två färger. Svart och natur.



Jag vill sååå gärna vinna en scull scarf! Ha en bra alla hjärtans dag

Frieda

Den finns i två färger. Kram

Marika

Hej hej!



Pälsväst rock kommer i två kulörer, svart och natur.

Gillat på fejjan också!



Glad alla <3 dag

Önskar Marika och Ellie

Elise

2 färger. Älskar scarfer och en ny skulle sitta fint. Dödskallarna har gjort sitt om man säger så.

Linn

Pälsvästen finns i två färger, natur och svart. Och jag har gillat på facebook! Hoppas jag vinner! :)

Amanda Sporrong

Pälsväst Rock kommer i två färger :) Giller även på fb!

Gabriella

Hallå! Skoj m tävling:) Västen finns i två färger!

Kram / g

Jessica - mamma till Joanna

Vill ju självklart vara med och tävla då jag gilla den här scarfen skarpt! Så gillar på FB och svaret på frågan är 2 st!



Hoppas ni har haft en fin alla hjärtans dag!

Kram

JessicaM

Hänger på här jag också! :)

västen finns i 2 färger..

hoppas allt är bra med er!



kram

Anna

Skulle gärna gilla VO å FB, men jag har inte något fejjankonto. Men västen kommer iaf. i två färger.

emilie andersson

Kul med tävling!

Västen finns i två färger o du är gillad!

Linda

Jag in på Fejjan trillat, och såklart gillat.

Västen finns i färger tu, jag mig i sängen ska slänga nu.

För imorgon ska jag med tuppen upp, men en sjal i leoprint skulle pigga upp!



Kram!

Emelie

Sjalen skulle verkligen passa till vårens look.

Och självklart så gillar jag på facebook!

Den fina västen kommer i två färger, svart och natur!

Så nu håller jag tummarna mina och hoppas på tur!

Sara

Sara

Kul med tävling! Den fina västen finns i två färger. Har gillat på FB också. Hoppas på tur nu! :)

Matilda

Den vita Skull-sjalen skulle liva upp mina annars väldigt svarta outfits. Som nybliven mamma har man inte direkt pengarna till att unna sig sådana fina ting son sjalen.



Och västen kommer i två färger, natur och svart. Den naturfärgade är min favorit och har jag suktat efter länge nu.



Hoppas hoppas...

Tack för en inspirerande och bra blogg!

malin

Pälsvästen finns i två färger och jag gillar såklart redan på FB! :) Håller tummarna!

Ewa-Maria

Ljuvliga scarfs, våren skulle vara räddad med en sådan runt halsen! Västen kommer självklart i två tjusiga färger! Nu är det bara att hålla tummarna stenhårt att man vinner!

Ellinor

Åh fullkomligt älskar leo!!!

Ute i sista sekund som vanligt



Västen finns i två färger.



Give me luck



ps.gillat på fb



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress