Nu är det dags för en tävling igen!
Denna gång firar vi och Libero att en liten tronarvinge är påväg genom att tävla ut ett Liberokit till någon av er därute. Kitet består av både värdecheckar, produkter, barnkronor & något mjukt för en liten i din närhet och passande nog behöver ni endast lämna en gissning på följande för att ha chans att vinna;

- Hur lång kommer den lilla prinsen/prinsessan vara på sin födelsedag?

Tävlingen pågår till och med storkens ankomstdag och kort därefter presenterar jag vinnaren (vid flera rätta svar lottas den lyckliga ut). Lycka till fina ni!

Ps. Vill ni passa på att tipsa mig om vad ni vill läsa mer av här hos Avenymamma så blir ingen gladare än jag!
johanna T

God morgon bästa Avenymamma! :)

Vilken bra tävling!!!

Jag tror/tipar att den lille prins eller prinsessa kommer att vara 52 cm.



Må så gott & ha en mysig söndag!

Joey

Å! Jag vill vinna.. Jag tror hon (!) blir 51 cm lång

J

53 centimeter!

Cederlöfskan

Jag gissar på 48cm :)

Ann-Charlotte

50cm gissar jag på :)

Kristina Karlsson

Gissar på 52 cm

SIKEN

49 cm

Caroline

51 cm precis som min lilla sessa

Jessica

Oj, så svårt. De är ju ganska långa båda två? Kanske 53 cm... Ja, gissar på det. =)

Therese

Kul med tävling!! :)



Jag chansar på 49 cm! (kanske 49,5 men antar att det är h

Therese

Hann ju inte skriva klart :) Skulle skriva: antar att det är hela centimeter? Så 49 cm gissar jag på då!

Jenny

Jag gissar på 51,8 cm för att vara väldigt exakt :-)



Jag skulle gärna läsa lite mer tips om barnkläder, gärna "märkes"reor och hur de olika kläderna du köper passar dina barn storleksmässigt. Är ju så roligt att shoppa till de små, och jag har en dotter som är 4 månader nu och växer massor.



Tack för en fin blogg och ha en mysig söndag!

Diana

Jag gissar på 52 centimeter!

Frida R

Jag gissar på 49 cm.

Anonym

49cm tror jag

Sandra

tror på 52cm!

Sofia

Tror helt klart att det blir en liten flicka, men det var ju den lillas längd det handlade om, så - 52cm ljuvlig bebis tror jag på!

andrea

Jag tippar 51 cm.



Något jag gärna hade läst mer om är inredning och barnkläder, särskilt barnskor, för hjälp vad svårt det är ibland. Nu när våren närmar sig börjar det alltid klia i mina fingrar och då är det ju inte fel med lite inspiration ;)

Ninnie

Åh! Jag vill vinna såklart.. Gissar på en sisådär 53 cm!

Lina

50 cm

Veronica, Mamma till Leo ♥

Jag gissar på 52cm. Det var min lilla prins när han föddes :)

Olga

Jag gissar på 52 cm!

Sara

Min egen lilla prins var 52 cm när han föddes. Eftersom de kungliga päronen är lite längre än jag och min sambo så gissar jag på 53 cm! :)

lady thirty

innan jag klickade mig hit så poppade 52cm upp i huvudet så jag håller mig kvar på den siffran :)



gällande vad jag vill läsa om härinne så gillar jag din blogg precis som den är - blandad med mode för stora o små och mamma-tankar :)

Lina

Jag gissar på 50 cm som min sessa var när hon föddes!!

Sara S

Bra tävling, brukar sällan delta men det här var ju kul.



Tror den lille/a kommer vara 52 cm lång.

Isa

Jag tror på 51 cm! Själv väntar jag en liten prins eller prinsessa i maj :)

jennie

Tror att h*n är 50 cm lång!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress