Dags för tävling igen!
Denna gång kan du vinna en fuskpälsmössa från Jofama, du väljer själv om du vill ha den modell jag har eller den mer klassiska utan öronlappar (kika in på länken ovan för att se mer bilder på dem). För att vara med och tävla gör du följande;

- "Gilla" Gillblads samt Avenymamma (om du inte redan gjort det) på facebook.
- Lämna en kommentar här nere där du talar om vilken av mössorna du vill ha om vinner. Extra plus i kanten får du om du också berättar hur du kommer styla den men det är inget måste...

Lycka till fina ni!

Tävlingen pågår tom nu på Söndag 4/3 2012 och vinnaren meddelas kort därefter via mail samt här på bloggen.
Diana

Så jäkla härlig mössa!! Jag hade valt den med öronlappar, utan tvekan! Till den hade jag nog bara haft ett par svarta jeans, prime boots och en oversize! Enkelt och snyggt då mössn gör sitt för sig själv i mina ögon! Jag gillar redan dig på facebook, men har problem att gilla Gillblads då jag kommer till hemsidan när jag klickar på länken och är utan resultat när jag själv söker på dom på fb... Gör jag något fel kanske?!

Veronica, Mamma till Leo ♥

Är jätte gärna med och tävlar!



Jag hade valt den med öronlappar. Såå snygg och ser ju så varm och go ut :)Hade nog haft den till ett par svarta leggings och en oversize kofta. Har länge velat ha en sådan mössa, men har inte pengarna till det..



Håller tummarnaför fullt.



Hoppas ni har det underbart med familjen här i Rimbo :)

Jansson

Hej. Väldigt vad fin mössa, kan det bli mycket bättre! Jo visst kunde det de. Det var efterlängtat med en tävling idags läget. Jag skulle styla mössan med ett par röda jeans, svart slapt line samt ett par svarta höga skor och självfallet en varm och stor vinter jacka för kala dagar eller en svart skinjacka för fina vår dagar som idag! Med vänlig hälsning, Jansson. Keep going!!

Cassandra

Jag är med! :)



Har gillat på FB (Cassandra HS)och om jag vann så hade jag valt den med öronlappar! Sjukt snygg.

Skulle stylat mössan med svarta leggings, lite så där halvt genomskinliga, en snygg brun klänning/tunika som går ner till knäna, svarta boots, trenchcoat och någon snygg scarf! Och som pricken över i:et, ett par skinnhandskar! AH så snyggt det hade blivit, jag ryser! :D



Hoppas på lite tur

Kram Cassandra

Frida H

Åh, jag är helt klart med!! (Har gillat via Frida Hansson på FB.



Jag skulle nog bäst passa i Jofama Moscow. Tillsammans skulle jag bära upp dem med min nyklippta lugg (som jag fortfarande försöker vänja mig vid!). Min denim-parkas, en tubhalsduk, svarta leggings, ett par rejäla stickade sockar och bruna pippi långstrump-skor!

Sandra

Jag hade valt den med öronlapparn, både för att den är snyggast och varmast. Jag jobbar som förskollärare och vi är ute väldigt mycket under hela vintern, så jag hade haft den tillsammans med en varm jacka, överdragsbyxor och en väldans massa barn i pulkabacken :)



Har gillat på Facebook också!

Jessica

Jag är gärna med och tävlar om den öronlösa mössan (Fancy). Den skulle vara snygg tillsammans med mitt nyfärgade oranga hår. Till den blir de min gröna militärparkas, gärna ett par tajta slitna jeans (när de sista gravidkilorna gett vika) och ett par svarta kängor. Åh nästan så man längtar till vinter igen…men bara nästan :)

Emelie

Nämen åååå, gilla gilla! Mössa med öronlappar, så mysig! Den skulle jag lätt kunna tänka mig. Jag skulle matcha den med jeans, moonboots och min lilla tjej som har en snarlik från Mini R.

themoneypenny

Jag är med.

Den med öronlappar skulle få piffa upp min outfit när jag är ute med barnen i termobyxor.

Mirja

Åh den öronlösa modellen Fancy skulle passa så bra till min nyinköpta svarta skinnjacka och mina älskade sönderslitna acne jeans som jag nyligen fått på mig igen efter senaste graviditeten. Jag kanske med hjälp av mössan lyckas känna mig som den fancy maman fullt med energi jag önskar, än vraket som närmare beskriver sanningen, på alla powerwalks med barnvagnen på Göteborgs gator..



(Har gillat både dig och Gillblads på FB).

Sara från Luleå

För mig som bor i Luleå skulle denna mössa passa perfekt! Vill gärna vinna den med öronlappar. Om jag vinner skulle jag matcha den med olika outfits, bland annat ute på gården lekandes med min son, eller till finare tillfällen!

Hoppas på vinst :-)



Har gillat på FB.



Mvh Sara

Tack för en bra och inspirerande blogg.

Lili

Jag är gärna med.

redan gillat båda på fb med namn Lili Ying.

skulle välja Jofama Moscow.



Hoppas.

mail:[email protected]

Gabriella

Jag är med och tävlar nu, gillat och så på FB som sig bör. Jag vill gärna ha modellen med öronlappar om jag vinner.



Jag skulle matcha den till min fina jacka som är en svart parkas (nu under vintern har jag varm teddy i den, men nu ska den snart tas av och läggas på hyllan till nästa vinter), ett par "trashade"/slitna jeans, vit skjorta alt. t-shirt och så en stickad kofta på det och ett par häftiga boots.



Håller nu tummarna för mig själv :) Ha en fin söndag. MVH G.

Cecilia

Jag är med och hade valt den med öronlappar och skulle matcha den till min svarta skinnjacka och mina martens boots, så snyggt!



Ha det bra :)

Erika

Hej! Jag vill så jättegärna vinna en pälsmössa! Och helst den med öronlappar. Jag har efter en lång längtan äntligen fått bli mamma och även om mammalivet är härligt så är tillfällen mycket korta för att piffa upp sig själv. Med en sån mössa kan jag bli hur snygg som helst på ingen tid alls. Att håret under är tilltufsat av kära barnahänder spelar ingen roll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress