Såg just att Nelly fått in palladiums i den modell som jag har. Som ni vet är mina flitigt använda och jag törs till och med säga att det är nog mitt bästa köp 2011. Ni hittar dem och andra flera andra färger här!

palladiums, nelly.com

Emma

Jag köpte ett par i samma färg som dina efter att ha sett dom hos dig i höstas, de är verkligen underbart sköna och även snygga. :)

Mamma M

Är de sköna att gå i? Brukar ha Converse-skor som standardinköp om våren, men de är ju inte direkt promenadskor. De här kanske kan vara något för långa barnvagnsprommisar?

Avenymamma

SVAR: Ja, faktum är att jag hade också converse innan som mina ständiga promenadskor men just palladiums kan jag tycka är skönare att gå i och därför har dom fått ersätta de gamla trotjänarna. Jag kan verkligen rekommendera dem!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress