Nu har jag ju ett tillfälle att klä upp mig på så med gott samvete så har jag i dag klickat hem denna. Har skrivit om den förrut men nu är det alltså gjort.

Appråpå egenshopping, varför är det så mycket lättare att köpa något till barnen i stället än till sig själv från den dagen de dyker upp i ens liv? Minns att min mamma alltid prioriterade oss innan sig själv när vi var små (och även nu för den delen) och även om jag är tacksam över det så kunde jag inte riktigt förstå det då, hon borde också unna sig tänkte min 12-åriga hjärna. Nu gör jag det & tack mamma för att du var (är) världens mest omtänksamma!

klänning, asos
Matilda

Hej!



Jag måste bara säga STORT TACK för sjalen, den är verkligen hur fin som helst och har redan klätt min kropp två dagar i rad! Redan en storfavorit med andra ord.



Och även tack för en bra och otroligt inspirerande blogg!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress