Väldigt uppskattat rear nu Asos en massa snygga skinnplagg.
Just när man trodde att man inte behövde en till bikerjacka blir man sjukt sugen, håller ni inte med? Jag kan ändå tycka att just det är en klassiker i garderoben och därmed är en investering- grymt om man dessutom kan hitta den till nedsatt pris.

uppifrån. kjol Urban Code 555:-, Beige jacka Muuba 1913:-, Skinnleggings Jofama 1790:-, Skinnjacka Urban Code 1419:-, Skinnjacka Jofama 1419:-

Psst. Erbjudanden gäller endast i 24h tydligen....
Sara S

Tänkte direkt på dig när jag den här rean. Skulle dock inte våga köpa jacka utan att pröva, har svårt att hitta nån som sitter bra.

Christine&Paris

Vad bra att surfa på modebloggar nu för jag har verkligen NOLL inspriration vad gäller kläder. Visst är det ok att gå till jobbet i mysbrallor en måndag? Eller? ;)

Hemmakatten

Den beige jackan är min favorit. Kanske man skulle slå till på en snygg skinnjacka i vår?! Tack för inspirationen.

Irene

Hej Jennifer. Tittar in på din blogg titt som tätt, vet inte om du min mig men jobbade ett tag med dig.. var väll 2009.. Jobbar nu på ett skinn företag, kan skicka lite schysta lookbooks till dig om du vill titta vad som kommer i höst :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress