I dag har jag som sagt haft lite egentid på stan. Helt galet egentligen det där, hur mycket man uppskattar att få knalla runt lite- köpa en latte- spana fönster och kanske till och med prova något. Hittade supermycket fint till barnen på Lindex vilket var kul för jag har inte riktigt hittat rätt där innan, de hade dessutom 20% på allt i butiken som bonus! Hur fina är inte de färgglada leggingsen då?
 
Överlag så är det verkligen lätt att shoppa nu då många kedjor precis som nätets webshopar alla erbjuder rabatter, erbjudanden och liknande. Gäller verkligen att tänka igenom sina köp så man inte bara handlar för handlandets skull. Troligtvis blir det en hejdundrandes rea efter jul så spar några slantar tills dess är mitt råd.
 
Jag avslutade dagen med att fixa mitt hår lite, gjorde en grej som jag varit sugen på ett tag. Är så nöjd!
 
leggingsen kommer från Lindex
 
 
LADY THIRTY

Hoppas att vi får se nya frisyren snart :D

Dirisen

Hej,

Vilken frisörsalong brukar du gå till? Min frisör har slutat, är på jakt efter en ny.....

J

Hehe, detta börjar bli väl ironiskt men jag köpte faktiskt de där tightsen i tisdags- supersnygga! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress