Gårdagskvällen bjöd på överraskningsbarnvakt och en kväll utan nattningar och jobb. Riktigt efterlängtat så i dag är jag lite extra pigg på livet!
 
I dag ska liten och jag uträtta lite ärenden, baka och så i kväll blir det julfest i stan. Om jag får till baket det vill säga, annars sjukanmäler jag mig på stört... återkommer i den frågan.
 
Ps. Kom på mig själv med att stressa över den höga ljudnivån på biografen vi var på, barnen kan ju vakna! Säg att det hänt er också, snälla, åtminstone så att det känns bättre för mig.. eller!!?
 
skorna kommer från Bianco och får vilken outfit som helst att kännas okej, like!
Paulina

Den där pizzan såg fantastisk ut!! Vart åt ni den?

Svar: Hej! På Danilo på Bergakungens Biograf i Göteborg. Älskar det stället!
Jennifer Benisty

elin

Men weei, vad pizzan ser god ut!

Dirisen

Ha!
EXAKT så kände jag sist vi fick en spontan barnvakt och biobesök =)
Jag riktigt satt och spände mig tills jag insåg att barnen inte ens var där haha.

Gött e det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress