28 december 2012

KVÄLLENS STATUS

INREDNING

 
 
I dag hoppade jag i sista sekunden in i den startklara bilen, lämnade man och barn hemma och drog på shoppingrunda med mamma och syrrorna. Det blev en minst sagt hektiskt dag men trots reor och hysteriskt mycket folk sitter jag nu ändå med en massa inspo för våren. Jag är redo om man säger så och så fort vi kommer hem till huset så blir det ut med gran och in med pastelliga doftljus med tillhörande våriga tulpaner. Precis som det ska vara. Tjugonda Knut är så 1900-tal!
 
tillbringare aka julklappen med stårt J som kommer få agera den perfekta tulpanvasen i år, finns hos Artilleriet.se
andrea

Den där tillbringaren är så galet fin, har spanat in den flera ggr på nätet sedan du postade den första gången. Är något avis :)

Svar: Ja, jag blev så himla glad. Pappa tyckte dock att det var en galen present så jag är väldigt glad att mamma stod på sig. Tillbringar´n ska hon ha- om det så blir det enda paketet, hade hon sagt. Man måste ju älska den förståelsen! =)
Jennifer Benisty

LADY THIRTY

Jag håller med om att Tjugonda Knut är så 1900-tal! Granen här hemma brukar faktiskt ryka strax efter nyår! Då är vi redo för våren!
Idag ska jag ta bussen till dina hemtrakter - spännande! Ska på 5-årskalas :)

Kajsa

Så fin bringare!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress