Alltså, jag vet inte. Efter att ha ägnat halva förmiddagen åt att leta fram den mest varma, sportiga, lagom käcka outfiten för en eftermiddag i ett minusgradigt snölandskap vandrade jag matchande hurtigt mot förskolan för att hämta lillen. Ropade glatt i dörren, inte så mycket för att övertyga hela barngruppen med tillhörande fröknar utan mer som ett försök att göra detsamma med mig själv. Svischade glatt ut igen med ungar i vagn och redan här rosiga kinder och aningens kalla händer (igonera ignorera!) (alltså mina egna-barnens tryggt skyddade under åkpåsarna och lager av vantar) endast för att 15 minuter senare anlända hem svettigare än någonsin och med barn som absolut vill gå in och "vääämmma sig"!
 
- Men ska vi inte åka lite pulka bara eeeeen gång?
- Nej, det ÄR kallt mamma!
 
Vem försökte jag lura egentligen? Så långt faller inte äpplet från trä´t hemma hos Avenymamma en helt vanlig vinterdag i December men skam den som ger sig, i morgon tar vi nya tag!
 
donkey'n klarar allt, tillsammans är vi som en plog när vi tar oss fram, jag- mina 35kilo kärlek & vagnen!
 
www.alexandrastyle.se

Finis!

Hur många månader/år skiljer det mellan dina små?

kram

www.alexandrastyle.se

Svar: Hej! 1 år och 9 mån ganska exakt. Tight (och jobbigt) i början men nu efter ett år känns det så perfekt!
Jennifer Benisty

Alexandra

MYS med tätt, jaa särskilt när de blir större =). Estelle är 1 år nästa vecka men väntar nog ett tag med nr 2. Hon vill inte alltid sova så bra på nätterna nämligen, och så har hon varit från dag 1 he he =). BUS!

www.alexandrastyle.se

Svar: Hmm ja, förstår det. Det här med sömnen har det varit si och så med sedan tre år tillbaka men faktum är att 2:an sovit bättre från dag ett än vad lillen har så det kanske kan vara en tröst? Faktum är att från och med en månad tillbaka får vi faktiskt sova okej, känns helt galet. Är de tonåringar snart eller? =)
Jennifer Benisty

www.alexandrastyle.se

Hi hi...jaa sömnen kan ändras fort =). Dessutom kommer man glömma det, att man sov dåligt.Jag menar, gjorde det ont att föda?! Ha ha.
Mysigt med små...ska vara från vår sessa lö-sön för Göteborg. KSa bli så kul men kommer sakna henne, är ju jämt med henne hi hi. Vi kanske ses i byn?!=)

Kram
www.alexandrastyle.se

Svar: Mmm sant. Men va skönt ändå att komma iväg lite, ska du göra något speciellt? Har faktiskt lite egentid planerad själv på Lördag, längtar så även om jag vet att jag sen kommer sakna dem så fort jag gått utanför dörren!
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress