30 december 2012

DAGENS

OUTFITS

 
Hemma igen och fixar och donar inför årets sista dag. Vi kommer fira med nerflugna bästa vänner i lugnan ro, precis som det känns bäst.
 
I dag har jag invigd fredagens shopping, Superreafyndad t-shirt från HM Herr och jeans i modell hög midja. Som vanligt mår jag lite halvt illa av mosad mage men piffig känner jag mig allt. Får se hur länge jag står ut innan haremsbyxorna åker på.... Later Skater!
 
t-shirt & jeans, HM
Sanna

Använder du inte fjällräven dunisen i år?

Svar: Jopp det gör jag. Men vädret har varit så skumt tycker jag så jag har varvat med fårskinnsvästen de mindre kalla dagarna och skidjacka när jag varit ute med barnen och lekt. Inget slår dunjackan de kallaste dagarna dock!
Jennifer Benisty

Sanna

Ok! Jag förstår dig. :-) Tack för ditt svar :-)

andrea

Men snygg t-shirt! Jag önskar att jag också hade näsa (ögon?) för fynd, tyvärr består min shoppingbegåvning enbart i att hitta bra rabatter på nätet. Inte illa förvisso, men ngn second hand- eller rea-fyndare är jag tyvärr inte. Ps. Är mäkta avis på ytterligare en av dina julklappar: nappulastaken, jag älskar dom!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress