20 december 2012

CUTOUT BOOTS

MODE

 
Även om jobbstart för egen del skrämmer mig något (inte själva arbetet men att lämna min bebis efter 1,5år tillsammans) så känner jag i bland att det är dax. Jag börjar missa saker. Jag knallar runt här ute med åsnevagn (donkey´n), bekväma skor (bara en sån sak!) och kläder som är anpassade efter väder (hemskt påfund) och även om jag älskar´t så är det inte okej. Att missa saker alltså. Jag menar, hur har jag kunna missa vårens coolaste skotrend- jag skulle kalla det ett generalfel.
 
Psst! Tack Paulina som visade mig rätt väg sko i livet.
 
Petra

Extremt roligt inlägg, jag känner lite samma sak. Mammaledig sen ett år tillbaka. Man missar i modet, tyvärr! Mem jag är inte redo att hotta upp mig riktigt än, vill gå hemma med kläder som passar årstiden och skor som tål barnvagnspromenader en stund till! Men ser framemot när du är inne i matchen igen.. Då kan man få lite extra koll helt gratis! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress