Har fått några frågor angående mina Moonboots jag burit senaste veckan. Här är alla svar; Tredje året jag bär dem- de absolut varmaste och skönaste skorna jag ägt- ja, jag rekommenderar!
 
Ni kan hitta dem här och jag lovar, har ni barn så kommer ni bli populära. En dag förra veckan, grinigt hemkomna och under ett ganska högljudt bråk mellan mig och lillen om hurvida vi ska gå in eller ej (ni som har en 3-åring fattar) stannar han upp, tittar ner på mina fötter, ler och utbrister: - Men mamma, Har du sånna skor som Kaninen har? Ja, vad säger man. Succé!
 
moonboots hittar ni bla här!
Ann-Charlotte

Åh jag är så sugen på att köpa ett par till både mig och liten. Hittade en sida på nätet där dom kostar ca 600:-. Känns som att jag måste slå till.. En tidig julklapp kanske?

Svar: Oj, vad är det för sida??
Jennifer Benisty

Ann-Charlotte

Sidan heter sarenza.se.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress