5 december 2012

ÅRETS SENAP 2012

 
Onsdag betyder mysfrukost för vår familj då lillen är ledig från förskolan och vi kan sitta lite längre vid bordet, och oftast alla fyra tillsammans. Vi har redan börjat införa lite julgröt, skinka och andra säsongsaktiga tilltugg till dagens första mål. I år har vi Apotekets Senap på bordet eftersom jag ingår i Apotekets Bloggpanel och hitills är jag mycket nöjd. Jag tror inte ens jag tänkt på att de säljer en del livsmedel till jul innan, har ni?
 
Fin smak i alla fall men framför allt så kommer den i en klassisk mugg med trälock från Höganäs. Tror den kan vara fin att återvinna när väl innehållet är slut, återkommer i den frågan dock!
 
Avenymamma i samarbete med Apoteket/Apotekets Bloggpanel
 
Eleonore- jultävlingar!

Helt klart den bästa senapen till jul :D

LADY THIRTY

Har inte hunnit smaka på senapen än, får nog bli en härlig familjefrukost i helgen med juliga smaker :)
Rooibos:et har jag provat och det var rätt gott!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress