Apotekets Baby Bad & Shampoo- Lisa!
 
Åh! Jag skulle vilja ge Apotekets Baby bad & Schampo 2-i-1 till min mor, då min lilla älskar att bada i hennes badkar!

Apoliva Handkräm- Bea!
 
Jag skulle vilja vinna handkrämen för att ge bort till min älskade mamma därför att den skulle passa henne perfekt. Hon jobbar deltid som konstnär och arbetar då mycket med betong som då gör hennes händer väldigt torra. Vore kul att överraska henne med något litet nu redan i advent. Och vet du, jag skulle ge henne båda!
 
Nouba Mascara- Petra!
 
Jag vill jättegärna vinna en mascara från Nouba. Kul att testa ett nytt märke som jag aldrig tidigare har gjort :)
Extra mascaran skulle jag ge min mamma för att hon alltid ställer upp för mig och mina barn! Sist åkte hon T/R Umeå-Luleå över dagen för att hämta min son, sträckan är enkelväg 25 mil
 
Apoteket Roiibo Tee- Ellen!
 
Jag skulle vilja vinna te, och dubletten skulle jag i så fall ge bort till svärmor då Roibooste är en av hennes stora favoriter (det har blivit en stor favvo hos mig med!).
 
Stort Grattis till alla Vinnare, snart kommer fler tävlingar- först ut något "lysande", stay tuned!
 
Avenymamma i samarbete med Apoteket
Petra

Tack så himla mycket! Detta känns grymt kul!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress