17 augusti 2012

HEADING FOR STOCKHOLM

 
- I morgon ska mamma åka och jobba (att "jobba" är det samma som att vara borta vad mamma än gör just den dagen)  lite älskling men då kommer du och lillebror vara med pappa hela dagen.
 
liten klok kille tittar storögt upp och konstpausar
 
- Dååå blir det JÄTTEmysigt och vi ska göra en massa roliga saaaker!!
 
Jag ser alltid från emot att komma iväg lite på egen hand när det finns på schemat men så har det ju blivit så att just fredag är mina absolut bästa familjedagar så i dag känns det lite tomt på tåget. Fast ganska skönt också. Tyst. Tid för att längta... eller njuta. Tja, som det är när en mor är i från de sina.
 
anledningen till resan är ännu inte officiell men följ mig gärna på Instagram för lite snapshots
åsa

Godmorgon! Packade igår upp den vita filippa k t-shirten jag köpte av dig. Jättefin var den och jag är nöjd! kommer köpa mer av dig! ha det gott

Petra

Vad skönt med lite egentid, dessutom under modeveckan! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress