Jag är en sådan där seg jäkel när det kommer till att ta beslut, speciellt när det gäller nya saker till hemmet. Men så i bland överraskar jag min man med att vara precis tvärtom. Det var inget att diskutera kan jag tycka, de blev perfekta på varsin sida av sängen.
 
Hay lampa, Artilleriet samt affish Röhsska Museet
Petra

Superduper fint! Det är så kul när man hittar nåt som är fint å sålt till direkt.

Linnéa - mina finheter

Bra köp! Så snygga :)

Johanna

Älskar denna lampa! Har själv köpt den idag :) Vad är det för fin "glödlampa" du har till den? Och hur tusan skruvar man upp den för att sätta i en lampa?

Svar: Hej! Vad kul, den är verkligen superschysst. Du hittar vår glödlampa här; http://www.artilleriet.se/shop/nyheter/#naked-bulb Man drar bara ut stålvajrarna försiktigt så sätter man i lampan från framsidan... Lycka till! //J
Jennifer Benisty

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress