13 april 2012

THANK YOU

ALLMÄNT





Å vad det är roligt att så många av er lämnat avtryck under
det här inlägget, jag älskar att få veta lite mer om er! Ni verkar vara en så härlig blandning av kvinnor och jag blir stolt över att ha er som läsare. Som tack ska jag fila på en tävling till nästa vecka, stay tuned och tills dess- Ha en underbar helg (fast vi ses ju redan i morgon såklart och glöm inte att ni kan följa mig på Instagram- Avenymamma de dagar jag är här mindre)!

bilden ovan är tagen i Spanien och får mig att längta så till värmen!

andrea

Vilka coola zebrabyxor/leggings(?). Blev väldigt sugen på ett par egna när jag såg den här bilden, men har en känsla av att det inte skulle klä mig ens hälften så bra som det klär dig!

Johanna

Fråga? vad kommer byxorna/ leggings kommer ifrån, riktigt snygga! 

Johanna

Fråga? vad kommer byxorna/ leggings kommer ifrån, riktigt snygga! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress