23 april 2012

MONDAY MORNING

ALLMÄNT



Klockan har precis slagit nio men för oss känns det som lunchtid då morgonen startade minst sagt tidigt med bus i sängen. Skillnaden mellan mina pojkar börjar bli mindre och mindre och i morse kunde jag för första gången njuta av lek dem sinsemellan så att de kiknade av skratt båda två. Nervöst men avvaktande parerade jag armbågar och ben och leken kunde fortgå samtidigt som jag halvt sovande konstaterade att en större säng vore skönt. Vad säger du älskling, en tripp till Ikea snart kanske?

Den här veckan står det en massa kul på schemat så i dag laddar vi batterierna, först ut är morgondagens event med systrarna Sydow så stay tuned!

Ps. Filar på en barnskoguide och så kommer frågor & svar-del 2 under dagen!

i dag är det grått ute och då passar det med lager på lager i klädväg
Ulliz

Ute efter ny säng? Åk till sova i Partille vet jag mkt bra å fina sängar. Prata med Mattias så nämn min blogg så fixar han rabatt ;)



Ting ;)

Stina

Hej. Var kommer dina skor från? Ursnygga!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress