Den finaste dekorationen är den du och dina kära plockat själv, har du inte blommor i trädgården så gör som vi; knalla ut i skogen och "låna" det som finns. Nu ska vi snart måla ägg för familjelunch och sedan bär det av mot hometown, vi ska på en liten "grabbutflykt" till mommo och moffa som lillen uttryckte det (bara dryga 50 mil). GLAD PÅSK fina ni!!

den limegröna gummivasen är signerad MENU
Jossan

Åh, vad vårigt och härliga bilder! Och trevlig blogg :)



Jag skulle vilja tipsa om min sida där jag säljer fina silversmycken www.jvalleytwig.se , just nu med påskrabatt dessutom :) Hade varit kul om du hittade en favorit inför sommaren vettja :)



Ha det bra och GLAD PÅSK!

Rebecka

Ta gärna en titt på de snygga shortsen jag säljer på min bloggshop :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress