Okej, jag är lite exalterad nu!
Två av mina favoritmärken Bugaboo & Mini Rodini har gått ihop och gjort ett samarbete, hur fint?

Jag har ju redan kompletta vagnar men för alla er som spanar eller som helt enkelt är sugna kan knata i väg till NK Stockholm på Lördag (den 28/4) med start kl 11 för att fira det nya samarbetet. Och vet ni vad det bästa av allt är? Ni kan, genom att bara dyka upp, bli en lycklig vinnare av 1 av 20 specialdesignade Cameleon vagnar ur samarbetet. Lycka till!!

Psst! För alla er som inte bor i Stockholm eller av någon annan anledning inte kan delta så kommer under morgondagen en fin tävling till er i samarbete med Bugaboo, stay tuned!
Sara S

Helt fantastisk! Vill ha.



Var du på hm och kollade fashion... collectionen? Supersugen på leggingsen men undrar om de finns kvar i butik. Var det mycket folk/utsålt?



Ps Asos har 15% om du missat det med EXTRA15, så sugen på dessa söta



http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1971028

Sara S

Eh...ursäkta kvalitén på mina inlägg senaste tiden, ammar med 1-2h mellanrum hela nätterna så allt står inte rätt till där uppe. Jag blev så exalterad av bugaboo samarbetet att jag inte kom längre i bloggen.

Elin

Ah, uppskattar dina inlägg så himla mycket. Var bara tvungen att säga det. Glad fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress