Jag gissar att de flesta av mina läsare, precis som jag, är någon form av förälder.
Kanske har du 1 eller 2 barn eller kanske i alla fall en hund och troligtvis är du modeintresserad.  Den senaste tiden har du dock haft lättare att shoppa smått då du liksom inte längre har tid att stå och kråma dig i provrummet eftersom risken att någon välter ett jackställ (been there) eller äter upp en strumpa (inte ännu) är övervägande stor.

Hursom så råkar jag veta att inte exakt alla är precis på den platsen i livet och det har gjort mig nostalgisk. Varför jag sitter inne med den informationen och vad jag just nu komponerar ihop för inlägg vid sidan av detta får ni veta snart*... later skater!

Ps! Känner ni igen er i ovan? Ja eller nej och i så fall, who are you? Jag är så nyfiken!

* Avenymamma kommer leka gammal och vis

Ellens tankar om mode

Modeintresserad - japp. Förälder - nix. Men gillar din blogg i vilket fall som helst :)

Monia - mamma till Tuvalie

modeintresserad är jag inte, men nybliven mamma med allt vad det innebär ;)

Cicci

Jag har hängt med här ett tag och har precis som du siat en liten kille. Han är född sep-11 och jag gissar att din minsta är ungefär lika gammal. Jag efterlyser därför mer bloggande om minsta killen också så jag kan få mer inspiration :)

matilda

Tjej, 16, ej förälder, modeintresserad !

Johanna

Två-barns mamma. Våra barn är ungefär lika gamla. Sliten och trött och gillar både klädtips och igenkänningsfaktorn på att ha två barn :-)

Anna

Mamma till 2 pojkar, själv är jag 35 år och mode/design intresserad och jobbar i samma bransch som du :-)

Lena S

Japp, mamma till två! Gillar verkligen kläder, mode är inte riktig jag, men kläder och SKOR, gosh, vad jag gillar sånt! Men ja svårt att stå i provrum är det ju tyvärr.. Och den häringa post baby kroppen gör väl inte klädvalen så enkla heller. Jag som älskar högmidjade jeans och pennkjolar, har lite svårt att få plats i dem just nu. Men! I'm getting there :)

Tess - Istla.se

1 av 2 rätt. Modeintresserad - ja! Förälder - nej! Men gillar din blogg skarpt och följer den.

Saras, Tuvas och lilla Isaks liv

Modeintresserad, mamma till två (april -08 och okt -11) och 29 (!!!) år. :-)

Rebecka

Jag är en 25-årig singel utan tankar på barn för tillfället! Däremot älskar jag barn och vill gärna ha egna så småningom, men inte på några år. Jag har läst din blogg länge och gillar blandningen av allt!

Anna

31 år, inga barn men modeintresserad. Har läst din blogg läääänge nu och var absolut med på tiden innan dina telningar kom till världen. Gillar ditt grymt bra öga för kombos och blir ofta inspirerad av din stil.

Ena

Modeintresserad och gravid med första barnet :).

Helén

Mamma till två småkillar under 20 månader. Gillar variationen i din blogg och läser den innan jag ska somna varje kväll :)

jennie

Hej, jag fyller 30 i år. Arbetar som jurist och tycker om mode och kläder och drömmer mig ibland bort bland stilar och plagg som inte går att bära där jag jobbar pga klädkoder och förväntningar. Drömmer om barn tillsammans med min man och genomgår ivf för att förhoppningsvis få till det en dag.

Elisabet

17 år, ej mamma, modeintresserad och älskar din blogg! :)

Emmy

Modeintresserad - ja! Förälder - rätt där med!

Har en kille på 2 år och nr 2 på g till sommaren. Har hängt med i din blogg ett tag och älskar kombon mode-barn + lite annat för det e exakt där jag gärna befinner mig själv!

Therese

31 årig mamma och egenföretagare! Väldigt modeintresserad, kotte på 4,5 år! Tycker du har så grymma kombos o cool stil på småkottarna också! Började följa dig genom Moa som jag följt länge! Ha det gott :-)

Lina

Mode och smyckesintresserad ;)

Älskar barn och tycker du har en härlig blandning i dina inlägg!

erika

Hej! Jag är 27 år, har en liten underbar son som är 6 månader. Vi bor ute på Hönö sen ett år tillbaka. Bytte Göteborgs innerstad till havet och ett lugnare liv där alla känner alla. Din blogg är så skön att läsa, både om dina småbarnsbestyr och så om modet. Blir ju lite uppdaterad ändå, även fast jag sällan är inne i stan ;). kram!

Elin

25, obotligt modeintresserad och väntar första krypet i september!

Cecilia

Jag är en 30-årig mamma till 2 killar födda okt-09 och april-12 (i måndags!). Bor i västra Göteborg och har ett modeintresse som dock varit lite slumrande sedan jag fick barn.. Känner igen mig i att det är lättare att köpa barnkläder.. Älskar dina shoppingtips och har klickat hem en del av det du tipsat om! Just nätshopping har ju varit lättare att ägna dig åt de senaste åren..

Sara

Mamma till en 3 åring och en 6-månaders. Modeintresserad och precis som du skriver är det så mycket lättare att shoppa till ungarna än till sig själv nuförtiden. Jag vill helst bara näthandla just nu för att slippa stressen i provrummet.



Jag hittade till din blogg av en slump och har fortsatt följa den för att det verkar som om du och jag lever väldigt likadana liv och för att vi ser nästan likadana ut. Haha- jefligt lustigt när man tänker efter.Men jag bor i Barcelona, är längre än du, har inte lika tjockt hår som du och har en dotter och en son. Så litegrann skiljer vi oss åt iallafall!



Ha en fin helg!

Isa

29 år, väntar första barnet om några veckor, bor i Gbg. Gillar att bli inspirerad av mode till stor och liten, inredning och vad man kan göra som mammaledig i Gbg :)

Ann-Charlotte

27 år, har ett kid på snart två år och bor i Gbg. Har följt din blogg från och till i två år, men senaste året så är jag en trogen läsare. Trevlig helg fina du! Kram

lady thirty

Modeintresserad förälder till en 5 1/2 månader liten kille gillar dina varierande inlägg som blandas av mode för stor och liten och så de där inläggen om inredning :)



kram!

Rövarmamman

Jag är precis som du 2-barns mamma och modeintresserad, fast de vet du ju redan ;) stor kram till er! Trevlig helg Finis:)

Jessica

Haha huvudet på spiken. Jag är mamma till två små pojkar, har en hund och älskar mode och shopping :) Jag är en 32 årig Stockholmare som flyttat tlll Malmö pga makens arbete. Har läst din blogg i hmmm vet inte, många år. Är tyvärr dålig på att kommentera men lovar bättring! Tack än en gång för den fina mössan jag vann, den kom med posten för nån vecka sen och kommer blir perfekt här nere i blåsiga Skåne. Trevlig helg och tack för din fina blogg, kram

Elli

3 barn 8, 2,5 och 1 år... Tittar in här då och då. Modeintresserad till viss del, och tycker det är väldigt kul att läsa om era små pojkar! :)

Frida R

Nybliven mamma, har en son på 10 veckor. Väldigt modeintresserad och bor i götet.



Tack för en inspirerande blogg!

J

Är Mamma, fick första barnet någon vecka efter din son föddes. Är inte fashion av mig, mest nerspydd av bebis men tycker det är kul att läsa och se de som kan sin stil och mode. Gillar mixen på din blogg!

Frida H

Förälder, ja, till en 3åring.

Modeintresserad, ja men absolut inte modekunnig och lever på väldiga små marginaler. Men det är fint att titta på :)



De där med provrum är en pärs! Min son vill gärna vissa upp min nakna lekamen för alla andra i provrumskorridoren och skriker högt och gärna :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress