20 september 2011

NEW IN KIDDOWEAR

OUTFITS KIDDO











Lillen fick nya kläder i dag. Man kan ju inte annat än älska!

tröja + Hatt Lindex (nytt), byxor HM, Scarf Vintage, Converse
Pyttianna

Så fin så! :)



Kram

Anna

Jättesöt verkligen :) Men, jag måste bara fråga, tycker han att det är skönt med hatten? Min inställning till barnkläder är att det ska vara funktionellt och lekvänligt. Hatten känns lite för "vuxen", för mig iaf.



andrea

Men hur söt!? :D Vilka fantastiska lockar han har också!

Saras, Tuvas och lilla oktoberräkans liv

Så söt! Jag önskar att jag fick välja lite mer fritt när det kommer till att klä min 3,5-åring men hon är väldigt bestämd med vad hon gillar... ;-)

Ida B

Fin hatt! Men allt klär ju en.. söt unge ;) Härliga höstbilder!



Kramar till hela familjen :)

Sofia

Men alltså! Kan man vara så söt! Han är bedårande. Men känns hatten inte lite väl "vuxen"? Haha- skoja bara!



Kram S

Avenymamma

SVAR: Nja, vuxen vet jag inte men lite stor är den allt. Det roliga är att lillen alltid gillat huvudbonader konstigt nog. Tror han känner sig bekväm i hatt/keps osv, tur det för det går ju inte att få på en 2-åring något han inte vill ha :)

Rumlan

Alltså åh. Kanske det finaste jag sett <3

Anna

Nej, det är klart (att en tvåring drar av sig det han/hon inte vill ha på sig). Menade det absolut inte som en kritik, utan det var nog mer ja...jag vet inte, en reflektion. Tror att jag tänker mig mössa som mer barnmässigt, hatt som vuxet - men det är ju bara jag. Som sagt, inte alls menat som kritik :)

Avenymamma

Anna: Tog det absolut inte som kritik. Vi brukar skratta åt det faktum själva att han gärna har hattar på sig. Som denna, hänger typ ner i ögonen och ändå ska han promt gå runt i den :)

Anna

Vad bra :) Haha, en kille med känsla för stil alltså, som sin mor, och en hel del egen vilja låter det som.

Kerstin

Kanske har han fått en liten gen från gammelmormor I :-)

Kram

Lena S

Vilka fina bilder! Och hur fint som helst med hatt. Min Mira har också mer än gärna hatt. Ju större ju bättre =)

Paulina

Nej men guuud vilken lite sötnos!! Vilka gulliga kläder och så fantastiskt fin han är din lille kille. :)

lady thirty

vilken liten tuffing!

underbart!

Kajsa

Så jäkla cool unge!

Josefinkan

Underbar höstoutfit!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress