Jag har börjat denna morgon med att försöka förlika mig med min nya tanke
, mitt alldeles nyupptäckta behov: Jag behöver ett regnställ. Punkt. Senaste dagarna har insikten kommit smygande kan man säga. Först slog jag bort den, sedan lekte jag med idén o att köpa mig en riktigt snygg stor regnkappa.  Till sist kom sanningen som ett slag i en fashionistas själ, det räcker inte. Ett redigt regnställ- med jacka, byxor & regnhatt (?)- It must be!

Hjälp mig, var sjutton hittar jag ett funktionellt, snyggt och till okej pris?

pic; unknown
Maria

Okej, nu skrev du att du behöver ett helt set - men har du sett den här?: http://stutterheim.se/



Väcker ett sånt oerhört habegär i mig, prislappen är dock lite för tung för min plånbok.

Daniela

Denna svidande insikt fick jag förra hösten när min dotter var bebis med kolik. Det ända som hjälpte var att gå ut och gå så det gjorde jag, i ur och skur... Åkte till frölunda torg gick in på team sportia och köpte ett regnställ från Didriksson för halva priset. De verkar rätt ofta ha sänkt pris på dem där så testa. Du behöver ingen hatt, de har luva som går ut lite som en kepsskärm så man inte blir blöt i ansiktet heller. Kan inte säga att jag känner mig het direkt i det men tröstar mig med mina fina gummistövlar från Desquared och att lilla N blir så mycket gladare om vi kommer ut även i skitväder. Passa på att köp stället nu när du har preggomage så vet du att du kan få jackan över din vinterjacka när det blir lite kallare. Good Luck

Martina

Didriksson!

J

Haha, jag förlikades med den tanken förra hösten och köpte ett enkelt, mörkt från Ellos med 40% rabatt som de ju har titt som tätt :).

andrea

Jag är ute efter exakt samma sak. Idag när jag gick med lillen till förskolan (första inskolningsdagen, buhu) så öppnade sig himlen totalt och jag var dyngsur innan vi ens hunnit halvvägs. Tygjacka och mockaboots var alltså ingen hit.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress