I mitt huvud just nu: Inredning av vårt Kontor/ Kreativa rum. Längtar tills det blir klart!

pics; fyndade anslagstavlor, artilleriet.se, annaleenashem, charmaineolivia, Vintage Scraps at etsy.com
Linnéa

Hej! Vad kul att du minns mig!

Det ska bli spännande att se hur du inrett ditt kontor eller kreativa rum, om du lägger upp bilder på bloggen.

Hur stort är huset ni köpt? Jag skulle så gärna vilja köpa mitt eget hus och inreda och göra om precis så som jag vill ha det! Vilken dröm! :)

Just nu bor vi i en lägenhet på 170kvm som är som ett hus, fast vi hyr det bara.. så inte riktigt samma sak :)



Min man och jag bor och jobbar här i Belgien, men han är inte härifrån (Han är halv fransk/halv engelsk)

Jag ska fortsätta att följa bloggen, spännande med en bebis snart!! Hoppas att du mår bra!



kram, Linnéa

Moirone

moirone

Gärna inredningstips för kontoret, jag fixar mitt hela tiden men det är alltid kaos där iallafall.....sägs ju att som man har det på skrivbordet så har man det i huvudet oxå.....hmmm

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress