Ja, det tog ett tag att komma i väg med två barn och alla vagnar, blöjor och annat som skulle med så tur att vi i alla fall är två föräldrar. Dax att skaffa syskonvagn så i kväll är det lite research på nätet som gäller, vilken rekommenderar ni?

stokke Xplory- en plats för lite
J

Donkey!

gunilla

Stort grattis till bebben!:)

Rövarmamman

Här kör vi phil& Ted, den är vi nöjd med, och de har funkat sedan förra året. Dick inte längre för nu vill storasyster gå brevid vagnen från förskolan. En utmaning varje dag:) så nu varierar jag singelvagn med ståbräda med Phil & teden. Lycka till! Kramkram

Johanna

Vi kör på iCandy pear. Kompakt men ändå smidig. :-)

Lena S

Va fin du är! =)



Måste också hitta en dubbelvagn. Men det är så svårt, funderat på en P&T men många jag träffat säger att minsta barnet inte är nöjd där under så länge, för att de inte ser framåt. Men den är ju helt klart väldigt smidig och snygg för att vara en vagn.. och användbar länge. Så förhoppningsvis vill stora stå på bräda eller cykla till våren till å från dagis, så att man kan ha den som enkelvagn till minsta då. Eller så blir det en billig "bred" dubbelvagn över vintern, och en snygg och smidig enkelvagn till våren åt minsta..

Men jag blir helt snurrig när vi dividerar om vad som är bäst. Det är ju lite mycket att tänka på för en gravid hjärna så här i slutet =)

Emma

Vi köpte en iCandy Peach. Jätte enkel att slå ihop och inte större en singel vagn. Lätt att variera mellan singel och syskon vagn men om man har den som syskonvagn måste man ha barnen ifrån sig det gillar inte jag. När vi köpte den sa de dock att det skulle gå och ha barnen emot sig i nästa modell men vet inte om den kommit ännu den skulle nog vara toppen. Annars har ju nya Bugaboo Donkey kommit till Sverige nu. Var och kollade in lanseringen av den och tycker den verkar kanon. Lycka till!

Sophie

Som jag skrev till dig förut så är väl Donkeyn än vagn som "skriker" avenymamman. Jag förstår faktiskt inte varför ni köpte en Stokke, de flesta som jag känner som har haft den har sålt den illa kvikt. Ni hade ju en fin Bugga som iofs jag inte heller gillar. Men den är ju okej. Däremot är Donkeyn ultimat när man har så tätt som ni har. Hoppas de löser sig i vagnträsket! Lycka till :)

Caroline

Snygg du är!

Skulle aldrig kunnat tro att du precis fött barn för ett par dagar sedan!

Therese

Grattis till lillkillen!

Kanske ser er i nya syskonvagnen på marknaden :)

anna

babyjogger city select verkar super!

Ena

Du är så himla fin, kan knappt tro att du precis fått ett till barn. Går själv i barntankar och många av mina frågor blev bsvarade i din blogg, du är ärlig och inspirerande. Keep up the good work.

Sofia

Dalton och Joni åker En Phil & Teds Sport. Är nöjd än så länge!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress