Ni har undrat hur lillen tagit det här med att få ett syskon. Man kan säga att efter en vecka utvärderar jag det som kort och gott bra. Inte superbra för det har varit några stunder av gråt och utbrott (där både jag och min man undrar vad vi ställt till med) men inte heller dåligt för gud va fint och ömt han värnat om liten från första mötet.

Ilskan av att inte vara ensam om sina föräldrars uppmärksamhet har riktats mot mig och även om det gör ont i mammahjärtat så glöms det snabbt när jag ser hur mycket kärlek det finns i hans ögon när han ser på sin lillebror. Vackert är det, helt enkelt vackert och jag känner hur jag pyser över av stolthet några gånger om dagen- men det kan väl vara okej, tycker ni inte?

lillens t-shirt kommer från Petitbo.se & litens kläder från Kapp Ahl Newbie
andrea

Vad härligt att det gått så bra och jag skulle nog svämma över av både stolthet och kärlek om jag var du :) Så fina tillsammans! Din text får mig ännu mer att längta efter en liten till. Vi har redan bestämt att det får vänta, men så fort jag hör om andra som fått tillökning i familjen kommer varenda minne från lillens första tid tillbaka och det var ju (och är) så underbart! :)

Sophie

Vad härligt att de har gått så bra. Underbart vackert kort på era fina pojkar. Längtar så tills vi får ge Charlie ett syskon, är 110% säker på att vi med får en liten kille till och de ska bli så mysigt och skönt. Flickor har lite för mycket hormoner och humör för min del.



Sen måste jag säga att du inspirerar mig både till hur jag klär min son och mig själv. Tack för de.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress