..ligger jag med 3,5kg kärlek vid bröstet och njuter av att vara 2-barnsmor (vuxet!). Tack alla fina ni för era gratulationer och jag lovar att berätta hur det gick till när liten kom till jorden så fort vi kommer hem!
Emma J

Njut nu som bara den!!

gunilla

Stort grattis! Hoppas du och barnet mår fint.

Johanna

Grattis grattis grattis!! Dubbel lycka :)

Sara

Jag blir alldeles varm av de här inläggen. Längtar till jag själv ska få uppleva den där känslan!

Ann-Charlotte

Åh vad mysigt! Härligt att allt gått bra :) Njuut!!

Johanna

Stort grattis!! Sitter med min en vecka gamla tjej vid bröstet när jag läser detta. Välkommen till tvåbarnslivet! Underbart <3

Emelie

Grattis!

Mickan

Åhh, vad mysigt! Grattis!

Hanna

Stort Grattis!!! Så underbart :) Hoppas du kan njuta för fullt och inte har massa ont...

Emma

Åh vill bara passa på att gratta dig till ert nya undervärk!

Sara

Stooort, stort grattis!!

elinjosefine

Sååå kul att han tittat ut!!! Stort grattis :)

www.alexandrastyle.se

Låter supermys, själv har jag tolv veckor kvar sen får jag med mysa med en lite bebis =)



www.alexandrastyle.se

jeanette

massa grattis!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress