Just nu har savemyday.com ett erbjudande om att köpa ett presentkort hos nelly.se
för 100kr till ett värde av 300kr. Jag surfade in och kikade om jag kunde hitta något och visst finns det fina barnkläder både till lillen och den kommande bebben. Just nu ligger detta i min shopping bag; haremsbyxor, finaste stickade tröjan från Cheap Monday, napphållare, baby beanie & Ebbe baby filt.

Obs! Tydligen gäller bara erbjudandet dagen ut.
andrea

Fina saker du hittat och tack för tipset! Nu sparar jag ju 200kr på overallen som lillen skulle få, kalas! :)

stina

Vilken underbar tröja, måste absolut klickas hem :)

Linnéa

Har du spanat in How To Kiss A Frog? Om inte så tror jag att du skulle gilla deras kläder till din lille pojk,

http://howtokissafrog.se/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress